Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Vad göra idag?

Publicerad 2008-09-13 08:30:34 i Allmänt

Jaha, nu är det Nicke Nyfiken på tv. Lisa käkar macka och Kalle tortillini till frukost. Jag har just tagit mina magtabletter och är skithungrig så jag ska vänta liiiite till så jag kan käka utan att få kramp.

Idag ska barnen leka med morfar lite på dagen. Dom har inte träffats på hela veckan och min farsa åker till Afrika i morgon en vecka. 

Jag har noll planer och dåligt med pengar,, annars hade man kunnat shoppa nya krukor och planterat om lite blommor och sånt. Men icke,,,, hyra film,,, njaaaa. Köpa en ny bok kanske,,, shit va jag läser ny för tiden.

Är det nån som är lika gammal som jag och kommer ihåg Kalles klätterträd, helt cool, den börjar efter Nicke Nyfiken,,, ahhaha jahaja,,, jag sitter och kollar Bolibompa,, allvarligt talat vad är det för jävla namn,,, BYT FÖR I HELSICKE. hahahahaahhahaahha

Kommentarer

Postat av: petra

Publicerad 2008-09-13 08:36:20

hej!

kul att du kikade in hos mig,

jag har ett litet företag där jag hjälper andra företag med marknadföringsuppdrag och säljtjänster.

Jag har sålt mycket varierande produkter, allt från läppstift till smålandsvillan.

Jag åtár mig olika uppdrag då och då, men mest säljer jag annonser åt tidningar,och jag och en kompis driver runt medlemstdingen miljö & hälsa tidningen för alla inom miljö % hälsa ej någon facklig tidningen.

min kompis och jag ska ev starta en egen webbtidningen där hon sköter webbsidan och jag säljer banners.

bästa häslningar

Petra

Postat av: Ann

Publicerad 2008-09-13 08:49:28

Klart man minns KAlle:))

Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Publicerad 2008-09-13 10:39:03

Åh va bra! För det ska jag ha nu efter alla röster :) <3

Postat av: Tycoanna

Publicerad 2008-09-13 19:35:32

Kalles klätterträd är ju kanon!

Emma fick faktiskt DVDn i somras, och den har gått varm sedan dess :-) Coolt att den går på Bompa nu.

Postat av: Nathalie

Publicerad 2008-09-14 14:36:20

tack tack :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela