Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Utbildning

Publicerad 2008-09-17 11:10:50 i Allmänt

När jag var tonåring var jag en jävel. Det är sant, stackars min mamma,, hur hon överlevde är en gåta för oss alla....

Jag var helt skoltrött och plugga var inte min grej från början,,, MEN SKOLPLIKT ÄR SKOLPLIKT. Ok,, betygen var kass från början till slut. Tänkte mig Handel och Kontor 2 år,, inte ens det pallade jag,, klart roligare att hänga i korridoren med byggarna. Körde typ en termin lite till sen börjde jag jobba, städade på hotell skitkul var det,,, bra tider och mycket pengar. Sen förståss vaknade man till och SMART som jag var hade jag bara tagit studieuppehåll så min plats fanns kvar så sen körde jag hela skiten,, ,med tipsrad som betyg. MEN jag fick jobb,,, och jobbade,,, som receptionist lite här och var,,,, åkte till USA och jobbade,,,, sen lite komvux,,, helt ok,,, Sen lite jobb igen,,,, SEN MINA KÄRA VÄNNER,,, VILLE JAG IFRÅN REPAN,,, och STOCKHOLM så jag packde en värra och hyrde ett rum i Göteborg, hittade en bra utbildning,,, åkte till USA 4 veckor på sommaren,,, och pluggade lite,,,,, stannade 5 veckor,,, lätt gissat för en killes skull,,, sen hem till Götet igen och NU KUNDE JAG PLUGGA,,, tog studenten 93 och började utbildning i Götet hösten 2001. Måååånga år emellan men jag höll mig flytande. 2 år i Göteborg,,, guuud va jag saknar den tiden och mina kursare och andra polare ,, kul var det,,,
tills man blev gravid och spydde,,, HEMLÄNGTAN VAR ETT FAKTUM,,, Flyttade hem till Stockholm våren 2003 och så kom Kalle sommaren 2003.

TUR med min utbildning där,,, så jag hade nåt att komma med efter mammaledigheten.

Så kan det vara,,,,

Kommentarer

Postat av: Ann

Publicerad 2008-09-17 11:33:30

Inte ska du ha det!

Oj men då har du ju klarat dej jättebra gumman!

Postat av: Ann

Publicerad 2008-09-17 11:41:34

Näe idol är ju bra ju!:))

Postat av: Ann

Publicerad 2008-09-17 11:48:01

Nej har inte kommit till ro för läsning riktigt senaste tiden! Tänkte eventuellt börja på en senare idag! Men vet inte vilken:)

Postat av: Linda

Publicerad 2008-09-17 11:50:45

hehe jaa.. gör ont som attan.. =S

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-09-17 11:51:12

hahaha nej men du tar väl bilder då och då ändå =)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-09-17 11:59:09

Jag bor två mil norr om Halmstad, fem mil från Ullared. :)

Kraam

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-09-17 12:03:38

Jag är född i Uppsala, bodde där till jag var åtta år, då flyttade vi ner till Halmstad, min pappa är härifrån... :) Jag har bott ett år i södertälje också, efter gymnasiet.

Annars har det varit lite olika ställen runt omkring Halmstad. Bor du mitt i stockholm?

Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2008-09-17 12:04:44

joo, lugnt.. =) de funkar.. själv då?

Postat av: Malin B

Publicerad 2008-09-17 12:07:22

Allt ger erfarenheter och Kalle är väl ändå det bästa? =)

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-09-17 12:10:12

haha jo men det är lite samma sak här men jag tänker typ att jag "larvar" mig framför kameran och då går de bättre. det är bara att strike a pose liksom ;) hahah

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2008-09-17 12:50:32

Hejsan! Och tack för kommentaren i min blogg! :-)



Måste säga att jag blir imponrad av hur du har tagit dej igenom alla skolor och skaffat dej en bra utbildning trots skoltrötthet osv. Starkt!!! :-)



Ha en fin dag!!!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-09-17 13:09:15

sköt bort vem?

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-09-17 13:09:18

åå vad skönt att kunna jobba hemifrån! skulle jag också vilja göra ibland! ;P

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2008-09-17 13:12:45

Hej igen! Nja... Jag gör nog inget kul idag, faktiskt...? ;-) Jobbade ett ryck i morse och nu har snart halva dagen gått och jag tycks ha fastnat vid datorn. Skulle ju gå ut och fotografera!?! <:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela