Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Segt idag

Publicerad 2008-09-17 10:50:31 i Allmänt

Det känns som jag aldrig kommer bli pigg igen,,, det märks för jag tog kaffe istället för te kass.

Ibland frågar mina polare mig:
 
Men Jenny, tycker du inte trist ibland på kvällarna att vara själv, när barnen har somnat och så,,,,

NEJ DET GÖR JAG EJ  haha faktiskt inte,,, om jag själv kan hålla mig vaken lite längre än dom är det min egentid som jag behöver faktiskt. JAG VET ATT JAG INTE KOMMER KÄNNA SÅ NÄR HAN MED STORT H DYKER UPP hahaha. Men så länge han håller sig borta tänker jag njuta av min EGENTID,,, MIN MUSIK, MITT TE, HHAHAHAH Ej ego eller hahaha

Men vadå,, ALLT jag gör har konsekvenser för barnen, på gott och ont självklart. Men det är viktigt då att jag kan ta hand om dom i första hand,,, om man träffar nån kommer hjärnan flippa det blir ju så och då måste jag bara kunna hantera det,, BARNEN FÖRST OCH SEN JAG OCH SEN HAN ,,, KANSKE HAHAHA.

Jag träffade faktiskt en kille i våras,,, snygg som fan,,, men mellan 21-00 liksom,,, jag behöver sova också hahaha men fan va snygg han var,,, men han bara smsa och var lite konstig så jag tröttna faktiskt. Det måste liksom funka. hihihihihi

SÅ NU NJUTER JAG AV SINGELLIVET IGEN,,, fast vart tog stora Lisa vägen,,, hon dissar,,,,, HALLÅÅÅÅÅ VAAAKNA

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela