Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Nu är det kväller

Publicerad 2008-09-04 21:11:18 i Allmänt

Barnen kom hem och hade inte käkat middag, men nu var dom hungriga,,, käk blev det .Lisa käka pannkisar och Kalle fick en nygjord makaronilåda. Sen var det mars i säng och dom somnade snabbt. Hade varit på Andys med fadern.

Jag ska nu hänga tvätt,,, läsa lite,,, och hoppas på att mina två naglar inte går sönder mer förens efter träning i morgon när jag ska fixa dom.

Läser nu "Tusen strålande solar" läste ut  "mig äger ingen" igår.

Tjohej,

godennatt eller vad det heter... jobbar hemifrån i morgon,, någon måtta på resandet får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela