Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Föräldrars polare

Publicerad 2008-09-08 09:25:22 i Allmänt

Ja alltså,,, min mamma har ju några polare då va, som har varit med mycket länge,, hela mitt långa liv. Jag har ju då också växt upp med deras barn, även om man inte har så mycket kontakt med dom barnen nu. Men iallafall,,, min mor har några såna här polare,,, eliten som jag kallar dom.

En av dessa underbara människor dog i fredags.Jag har nu fått klara bevis att livet är FETT ORÄTTVIST. Idag ska hon begravas och det blir helt jobbigt. Jag har dessutom inte träffat hennes söner på många år. OOOO jag viiiiilllll iiiiiiinnte man jag ska för jag är vuxen och ibland ska man göra saker fast man inte riktigt vill. Det är viktigt också att klara av jobbiga saker då och då. Så man får tänka till och stanna upp i denna ganska stressiga tillvaro som dom flesta av oss har.


Kommentarer

Postat av: myran

Publicerad 2008-09-08 10:04:43

Hoppas att det går bra....



Det är alltid jobbigt men det går.

Postat av: Ann

Publicerad 2008-09-08 10:05:59

Såsmart är ju inte jag...dumt nog!

Postat av: Pej

Publicerad 2008-09-08 10:18:55

Hoppas det går bra för dig. Även fast det är jobbigt!

KramKram

Postat av: Helena

Publicerad 2008-09-08 10:57:27

Fy, låter jättejobbigt, hoppas att det går bra ändå!



Jag jobbar som systemutvecklare, kodar och underhåller program/system.

Postat av: Madde

Publicerad 2008-09-08 11:58:38

Usch vad jobbigt :( Kramar om!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela