Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Eftermiddagen,,, med nöd och näppe faktiskt,,, typ

Publicerad 2008-09-18 21:39:41 i Allmänt

Shit vilken eftermiddag... ok, 14.30 ringde dagis och Kalle var dålig i magen. Jag gick och hämtade honom och vi gick hem. Inget fel,,, jag tror han hade fått i sig nåt och sen diarreat ut det för han har varit hur pigg som helst. Puh,

Okej,,, vi badade och sen var det klippning ,,, gick bra,, sen ut till Kungens Kurva,, kolla på skor och kläder till barnen,,, hittade bra tröjor,,,JAG LETA 2 FUCKING TIMMAR IDAG PÅ DAGEN,,, HUR SKA MAN VETA ATT ALLA LÅNGÄRMADE TRÖJOR HÄNGER I KUNGENS FUCKING KURVA,,,

Jaha sen var det storhandling,,,SLUTA MÖBLERA OM HELA JÄVLA TIDEN,,, MAN HITTAR JU INTE GREJERNA,,, var helt slut av allt letande och sen hem,,, MARS I SÄNG,,, nu har jag plockat in alla varor på sin plats,,, KAN JAG FÅ STUPA I SÄNG NU???

Hur överleva i morgon? Båda barnen hemma,,,, och jobb som måste göras... ooo hoppas Mormor kan rycka in lite,,,

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-09-18 23:28:08

Hoppas mormor kan hjälpa dig lite imorgon.

Sköt om dig och godnatt. :)

Kram

Postat av: Ann

Publicerad 2008-09-19 06:24:45

God morgon! Hoppas dagen går bra:)

Postat av: Madde

Publicerad 2008-09-19 08:01:05

Är ju en hemlis... hihi. INte säkert denna kräkande mamman orkar sätta sig och köra en längre sträcka....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela