Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Eftermiddagen är här gott folk

Publicerad 2008-09-12 13:43:09 i Allmänt

Sjukgymnasten suckade,,, min rygg är helt låst liksom,,, han körde lite akupunktur och försökte lossa lite,,, har nu 4 tider inbokade så kanske det blir bättre.

Sen åkte jag hem och min bästa polare Ronny ( se under kategorien polare han som är kapten) kom hit med thailändsk käk,, FAN VA GOTT OCH VA MÄTT JAG ÄR. Men trevligt var det för vi har inte setts på jättelänge.


NU ÄR DET STÄDNING SOM GÄLLER,,,,, TJOHEJ

Kommentarer

Postat av: sussie

Publicerad 2008-09-12 13:53:45

Jag ska åka till min särbo!! ♥♥

Postat av: Soffie

Publicerad 2008-09-12 14:16:01

hoppas besöken hos sjukgymnasten hjälper

go helg på dej

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela