Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Torsdag

Publicerad 2008-10-23 07:38:30 i Allmänt

Guuud va trött jag var i går kväll. Somna nästan före barnen. Men nu så,,, ser ut att bli bra väder. Lisa hade lunchmatsäck med sig och ska till Naturhistoriska museet idag. Morfar hämtar på dagis. Jag ska på gruppdiskussion om träningskläder i kväll. Ska bli kul,. jag gillar ju lite konsumentgrejs och så får man fika och lite träningskläder tror jag.

Får se vad det blir för träning idag, men inte nu på morgonen iallafall för jag har jobbgrejs med Kina jag måste fixa innan dom sticker hem. det är ju 6 timmars skillnad.,


Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela