Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Idiotbygge

Publicerad 2008-10-01 12:50:03 i Allmänt

Jag har varit i Globen Centrum. Det är helt jävla felbyggt, en låååång korridor, haha man springer fram och tillbaka som en dåre,,, man ska gå runt i cirklar eller nåt, det där centrumet måste vara mest trista centrumbygge. MEN jag fick god latte, TACK SNÄLLA PER,,japp för han var med och sen sprang vi fram och tillbaka och letade överdragsbrallor till Kalle, man vill ju se vad som finns i affärerna innan man köper liksom. OCH det finns laktosfri choklad,,, men det köpte jag inte nu, men nu vet jag att det finns, tjohej.

Kommentarer

Postat av: NIKKI

Publicerad 2008-10-01 12:51:42

nää :/ kraam

Postat av: Pernilla

Publicerad 2008-10-01 14:55:02

Hej!

Va roligt att du tycker om mina bilder. Du är välkommen tillbaka, brukar lägga ut lite sevärt lite då och då.

/P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela