Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Björnarna käkar upp oss,,, ELLER INTE

Publicerad 2008-11-17 08:30:01 i Allmänt

Okej hörrni,, alla dom här björnattackerna, jag har liiiiite svårt att köpa att en björn bara attackerar utan anledning. Min teori om det hela är att dessa "jägare" är så himma orutinerade  så dom klampar in på björnarnas område där dom bor och har sina barn, och då försvarar björnarna och vad händer,, DOM BLIR DÖDADE. Jag tycker inte detta verkar ett bra smart beteende från oss människor.

Har jag rätt eller fel? För jag bor ju i 08stan och vet nada om detta men jag tror inte det är jättesynd om dom som blir bitna av björnarna för jag tror dom har VARIT DÄR DOM INTE SKA FRÅN BÖRJAN.

Kommentarer

Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Publicerad 2008-11-17 08:51:47

hehe ja idag är man fit for fight i gen ;D

Postat av: Malin B

Publicerad 2008-11-17 09:18:14

Jag kan ingenting om björnar och vill då rakt inte stöta ihop med någon men ofta är det så med alla vilda djur att de följer sina instikter och människan gör det inte.

Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Publicerad 2008-11-17 09:36:52

ja lite.. :P

Postat av: Anmol

Publicerad 2008-11-17 09:42:09

sv: nej de har inte det, visst är det konstigt ? ;)

Postat av: SolSkuggan

Publicerad 2008-11-17 10:42:28

Tack för besöket hos mig kul:) Björnar ja.. Det är just nu under denna period de är som farligast för nu söker de ett idé och råkar du komma ivägen för en björn just nu då är det bara att lägga benen på rygg. Ha det gott och välkommen åter.

Postat av: Jocke

Publicerad 2008-11-17 11:55:14

Ja, jag har också ett antal VHS-spelare hemma, men ingen fungerar tror jag ;)

Postat av: lena

Publicerad 2008-11-17 14:11:04

Det var nyss här omkring någon blev riven av en björn.

Tror att man måste vara på sin vakt när man är i skogen.Ha det fint, kram lena.

Postat av: Ulrika

Publicerad 2008-11-17 15:38:34

Ja just det, sånna sprutor fick jag också efter höftoperationerna.

Hur gick det med hemtjänsten?

Du måste ha det jobbigt nu.

Tack för tipset, ska införskaffa handsprit imorgon.

tänker på dig fina kompis.

Kramar i mängder.

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-11-17 15:40:24

ooj! :O varför ska du göra det? :(

Postat av: Andréa

Publicerad 2008-11-17 15:45:26

Hej du :) Vill du få gratis presentkort på Kicks eller Make Up Store?

Då behöver du bara bli medlem genom att klicka på denna länk: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

Sedan är det bara att börja samla ihop poäng! Det gör du bland annat genom att värva nya medlemmar.

Medlemsskapet är givetvis gratis! Det är dock viktigt att du använder just DEN länken när du blir medlem.

Ha en bra dag :)

Postat av: Juliaa

Publicerad 2008-11-17 15:49:19

haha så sant. Björnar attackerar endast om de anser sina ungar i fara eller blir rädda väl?:P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela