Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Varm varm lördag i Maj

Publicerad 2008-05-31 17:03:53 i Allmänt

Idag är det lördag och bättre väder i detta land har vi väl ändå aldrig haft. Solen skiner och det är vaaaarm. Radhus idyll. Fast baske mig lite för varmt. Igår köpte jag en liten bassäng.Oj va dom badar, Kalle och Lisa alltså.Mormor kom och vi åkte till Kungens Kurva och köpte ett till parasoll och käka lunch på Ikea. Det var inte så mycket folk och ac, Mycket skönt. Sen åkte vi hem och drack saft. När mor hade gått satte den tidiga morgonen sina spår. GUUUUUD va trött. Låååång dag. Lisa ville inte sova men dom lekte ganska lugnt ett tag. Sen var det lördagsgodisdax. Detta fenome är jag såååå emot jag hatar att det existerar godis överhuvud taget. Men så är det och har jag riktigt tur slutar dom tycka om godis. SOOOOM att det skulle hända, whatever. Men jag har faktiskt två kusiner som inte drack läsk när dom växte upp. Mycket smarta såna, Det är dom fortfarande.

I morgon ska jag på Centralbadet och få helkroppsmassage. Jag har fått ett presentkort och i morgon är jag barnledig och jag ska försöka orka träna och sen gå på massage.Skoproblemet måste lösas. Jag måste ha kjolskor liskom.

Igår var barnens far här och grillade, Det är trevligt en stund men sen kan han inte låta bli att nämna att han vill vill vill att vi ska ha nåt igen. Och jag blir såååå irri.Hur trög får man bli efter alla dessa år.Kan någon fixa en tjej till honom, han behöver nåt annat att tänka på liksom. Sen började han fråga frågor om SMSmannen och då blev jag också irri eftersom jag försöker överleva utan SMSmannen och inte vill tänka på honom mer än absolut nödvändigt. Och det kan omöjligt vara nödvändigt 24 timmar om dygnet som det har varit ett tag. Märkligt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela