Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Torsdagspolitik

Publicerad 2008-05-29 10:28:04 i Politik eller nt

Jag är tyvär mycket nöjd med att idag inte vara sjuksköterska. Man vill ju inte betala massa pengar till ett fackförbund som inte kan medla bra. Sen undrar man ju varför den lilla löneökningen inte kommer direkt. Oproffsit.
Jaha och så var det Irak.Jag är inte insatt så jag ska bara säga att alla världens ledare borde tycka att människor ska ha det drägligt för dom förutsättningar som hela världen kan bistå med. Alltså, man måste kunna borra olja och sånt utan att folk dör som flugor av svält och allt annat. Har inte FN lagar och regler som måste följas när det gäller dom männskliga rättigheterna? Jag bara undrar.

Tyskan som kanske har dödat två barn i Arboga. "Hon kan lida av en psykisk störning". Nej men verkligen. HALLÅÅÅ, hon har blivt lämnad av sin far. Är det nån ursäkt att döda folk? Jag vet många som har växt upp utan pappor, dom dödar INTE folk. Jag undrar lite hur en sån där psykundersökning går till. Vad är frisk och inte? Någonstans har vissa en spärr som gör att vi inte går ut och sticker ner folk och inte knarkar ner oss. Men om vi inte har denna spärr, är väl något som är FELKONSTRUERAT i hjärnan. JA PSYKISK STÖRNING.Rätt och riktigt, in med dom länge och väl.

Och NEEEJ vi vill inte betala massa pengar för att ta ut pengar på bankomaten. FELFELFEL gissat.

Kommentarer

Postat av: Gatti

Publicerad 2008-05-29 11:28:46

Sjyst blogg!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-29 15:30:43

:-) neeej jag vill inte heller betala för att få ta ut MINA pengar:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela