Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Sol och trafikkaos

Publicerad 2008-05-29 10:21:24 i Allmänt

Idag är det torsdag och sol ute och totalt trafikkaos i vår stora huvudstad.Man undrar ju hur dom tänker när gänget bor på hotellen  inne i stan och ska ha möte låååååångt ut i Infra City.

Igår hände nåt mycket trevligt. Jag fick åka bil till jobbet. Det tog typ 30 minuter, resultat = vill ha en snygg bil att åka till jobbet i. Men i augusti blir allt bättre för då blir det Kista. Hur som helst, MÅNGA poliser var det runt Infra City. Jag var jättetrött igår, grillnngen med Tess och gänget blev kul och sen.Vi trotsa kvällskylan och satt ute länge.

Imorse var jag och körde lite maskiner på gym och sen hem och jobba. Duktiga jag.Hm skulle inte Ronny komma och fika idag. MYCKET dags att dammsuga och våttorka golven. Hurrahurra för jag slipper laga middag idag. Observera rimmet. Det bara kom av sig själv. Pastasallad i matsalen ikväll. För er som inte hajar så bor min far i ett kollektivhus och dom har gemensamt matlag i matsal så där käkar jag och barnen när farsan har barnen.

På lördag ska jag ha egentid med Lisa för Kalle ska ha egentid med mormor. Vad ska man hitta på då? Skansen kanske? Undrar när det blir vatten i Vättersparken, plask plask.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela