Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Nina L och mannen Erik

Publicerad 2008-05-27 18:30:20 i Polare

Jag har många kompisar av olika slag. Min kompis Jenny sa en gång att jag var ett socialt monster. Ska man ta det som en komplimang eller?

Min kompis Nina lärde jag känna hösten 2000 när vi jobbade på ett uppdrag på Eniro.Hon är sååå gooo och vi har alltid så trevligt. Ett tag skrev vi brev och skickde med vanlig post, det var kul. Vi brukar ge varanna boktips och ibland när jag har läst något som jag tycker hon ska läsa skickar jag den till henne. Hon bor i Kristianstad för hon har varit där och pluggat några år. Och det small till. Erik heter han. En liten rackars,,, smålänning eller nåt. Nina är inte så gammal men hon och Erik är gifta. Och det bästa av allt är att dom snart flyttat hem till Stockholm. Nina har en rackarns lägenhet på Söder. Det ska bli sååååå kul när dom flyttar HEM. Erik är musiker, klara plusspoäng.Första gången vi sågs (och enda hittils) fick jag en cd av honom med hans musik. Plusspoäng igen.OCH han är förskolärare PLUSSPOÄNG. Vänta här nu,, Nina har inte fått några plusspoäng, det är bara för att hon är så plussig så det finns inte så många poäng. ÅÅÅ VA JAG LÄNGTAR TILLS NI FLYTTAR TILL HEEEEMMMMM

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-05-27 21:03:21

Jodå, det ska man ta som en komplimang tycker jag.

Postat av: Nina Lazaroff

Publicerad 2008-06-16 14:24:33

2000 var året, september till december. Kära vän, så glad att jag har träffat dig och att du finns i mitt liv. Som sagt, ALLTID så trevligt när vi ses och snart blir det oftare! Snart har jag läst klart "Så dumt". Tack för alla pluspoäng ;) KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela