Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Hm nu ska vi blogga,,,,,

Publicerad 2008-05-26 20:51:38 i Allmänt

Alltså,,, funderingen kring varför och varför har varit i skallen några dagar och ikväll ändrades det till: why not liksom.

Och jag tänker börja med djuuuupa grejer,, heavy stuff:

SJÄLVFÖRTROENDE = Stark tilltro till den egna personlighetens förmåga att prestera.

SJÄLVKÄNSLA = Medvetenhet om den egna personlighetens värde.

Ok har alla detta i sån mängd så vi kan vara glada och känna oss säkra på alla plan. Svaret är NOT NEJ NISH (det där sista hittade jag på, är det ett språk eller)

Oj jag blev så matt nu jag orkar inte djupheten just just nu.

Okej, måndag är det idag. Man haver väl jobbat i Sollentuna. Ni som bor där är säkert himmla trevliga men jag GILLAR INTE NORRORT. Enkelt varför,,, jag BOR I SÖDERORT. Norrort är OFF. MEEEEN med lite Michael Jackson i min ROSA Ipod går det rätt så bra. Jag stack lite tidigt idag och pumpade mina smmmååååå muskler och simmade några längder. Sen hem och jobba lite till innan mina små kom hem. Och dom är små. Ofta tänker jag på hur små näsor dom har. Så söta va.

Idag fick jag flera mail från HIM i Afrika. Jag börjar bli duktig på att hitta folk...STALKER. Neeeej, vill man bli hittad så blir man hittad,,, eller,,,, jag vet inte men jag hittade denna Langa för ett tag sen,, ,TACK GODE,,, DEN SOM UPPFANN FACEBOOK. Sen mailade han bilder idag, han är inte 18 längre, men attans min Langa.

För alla som inte kan engelska är facebook = ansiktsbok så ni som inte har lagt upp bilder på er själva kan sluta med facebook. "De vuxnas minavännerbok". (Det smarta har jag snott men jag kunde baske mig inte säga det bättre själv).

Kommentarer

Postat av: Väsby

Publicerad 2008-05-29 21:35:26

Vad är det nu för fel på norrort då??? Det är ju du som bor fel och bor på söder! Norrort är rätt sida om stan vet du. Kan inte se att du har haft nåt emot norr tidigare....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela