Jenn Jempa Jennini,,,,,,

What a morning

Publicerad 2008-06-26 09:56:40 i Allmänt

Orkade INTE gå upp när klockan ringde men barnen vaknade till straxt efter. Kalle ville hoja till dagis, solen sken,. VÅGA VÄGRA STRESS. Kalle var klädd innan jag hann ut duschen. Sen hojade båda till dagis och jag gick och hade med mig te i en bra mugg. Vilken morgon. Det var så skönt och dom var så duktiga. Lisa är liiiite skraj för nerförsbackarna, kan hon inte bromsa eller vill hon inte,,, man vet inte. Men hon gick av och gick tills det var plant igen. Sen fick jag en promenix hem igen. Skönt. Lite frukost när man kom hem. Lagom är bäst. Så här ska det alltid vara. Hurra hurra hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela