Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Vaken mitt i nassen

Publicerad 2008-06-02 00:13:58 i Allmänt

Man undrar ju varför man sitter här och bloggar när klockan är 24 och man ska upp om typ 6 timmar. Mensverken är ett faktum och ont gör det och ingen smärtmedicin hemma.STACKARS MIG.Men massagen på Centralbadet var kanon förutom att den väckte en förkyldning till liv men det är väl lika bra det. JAG HITTADE SKOR.Billiga vita. Nu återstår: GÅÖVNING,,, rätt hög klack för mina knän och allt. Kul när man ska springa mellan pendel och bussar i Norrort, hahha. SEN var det Herrmans och buffé med Malin. Jag åt tooooo much. Hem och soffläge.

Mina barn är stora nu. Eller,,, nja men Kalle tog bort stödhjulen på hojen idag och övade och övade. Lisa är stora tjejen och går på toa och har bara blöja på natten. Hon hojar allt vad hon orkar, runt i cirklar uppe på gården där det är plant. "mamma kom och vakta mig" Hur söt får man bli? Svar: som BIAFIA.

Mina New York bilder är uppe på väggen i vardagsrummet. Very nice. I like. Måste hitta någon bra bok att läsa, det är läsdax igen. Det går liksom i perioder.

Mina fötter är svullna, det är varmt, nu börjar jag jäspa, är det ett bra tecken 24.15 en söndagnatt? Man undrar, ibland tänker man ju på sina medmännsikor, undrar om dom tänker på en ibland också? Det vet man inte. Tänk tänk, spån spån.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela