Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Tröttheten har gått över till nåt annat

Publicerad 2008-06-19 08:35:52 i Allmänt

OOOO tröttheten var en förkyldning. Där ser man. Svullen i hela fejan känns det som. Jahaja,,, är det nu man ska vänta på feber och att det ska bli halsfluss? Idag lämnade jag barnen på dagis och är nu BARNLEDIG till lördag. HAJAR NI ELLER. Det är 2 NÄTTER sooooova. MEDIS I KVÄLL MED PELLE.

Ok dags att sänka lönen för vissa, hur många millen har dom i timmen och kan inte ens göra mål i EM. Förbannat tur för dom att jag inte satt uppe och kolla. Man vill ju inte slösa sin tid på vad skit som helst.

Solen skiner än så länge, folk laddar för midsommar. Jag ska hyra maaaaasor med filmer i morgon och softa. Ska i alla fall INTE vara bakis i morgon.

Jaha, jobbar folk halvdag idag då? Flytta på er för jag ska till Ikea och Citygross vid 14 och då ska det vara TOOOOOMT där tack. Shoppa shoppa shoppa.

VARFÖR MÅSTE MINA BARN HA GLASS PÅ VÄGEN HEM FRÅN DAGIS VARJE DAG. OCH LISA DET HETER NOGGER INTE EGGER. SNART SÄGER HON VÄL NEGER HJÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela