Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Trötthelg

Publicerad 2008-06-16 14:50:41 i Allmänt

I lördags var vi hemma och lekte och fixade. Ganska trött var jag hela dagen. På eftermiddagen bakade jag chokladkaka och familjen Kjellgren kom och fikade. Mycket trevligt och dom hade med sig ett mycket fint vardagsrumsbord till mig. Nice nice. Sen på kvällen kom Per över och försökte få igång mitt internet, Men jag mitt klant hade inte tagit med mig jobbdatorn hem,, hur puckooboy får man vara. Jag kom på det på pendeln på väg hem,, LIIITE SENT. På kvällen var det fotboll. Kalle hade tjatat om fotbollen flera dagar och BRÖT I HOP när han inte fick se Bolibompa. VARFÖR FÖRLORADE SVERIGE??? Men dom lönerna halllllååå ellllllller. Poppisar (popcorn) i massor,,, bergis tre påsar vräkte vi i oss och Lisa deckade till slut i soffan. En match är lagom men TVÅÅÅÅ för sen satte nästa match igång och då deckade Kalle och Per åkte och köpte Mc Donalds. Gött. Lååång lördag men helt ok.

Alltså på fredagen åt vi middag hos pappa och Per skulle ha kommit sen men jag var sååå trött så jag somnade med barnen 20.30. TUUUR att han kunde komma på lördagen istället OOOTUR att jag inte hade den bärbara med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela