Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Trött morgon

Publicerad 2008-06-01 09:27:25 i Allmänt

Jag gick och la mig tidigt igår, somnade faktiskt ganska fort. Men i morse kändes det som jag hade fått stryk banne mig.Helt ont i hela kroppen och såååååå trött i skallen. Varför? Jag vill inte jag vill vara pigg och allert. Gymma simma, Centralbadet, god fika... köpa skor. Men jag orkar inte ens tänka på att packa gymväskan. Å andra sidan skönt att duscha hemma i lugn och ro och göra sig i ordning själv.Det är inte var dag det händer. Mathias kom och hämtade barnen vid 9. Hans dag.Dom skulle bada med Claudine och Binky(fast hon heter Bianca, det är bara jag som kallar henne Bincy) Kul att Mathias hittar på saker med barnen och med andra. Han och Philip tycker nog det är mer ok att hitta på saker med barnen om dom är tillsammans flera.

Kom just på att jag hade lite gallanfall igår kväll, kanske därför kroppen är lite öm.Vad sjutton åt jag igår som kan ha framkallat det?  Tänk tänk,,,,,

Jag ser INTE fram emot 5 veckors pendlande till Bredden varje dag. Cheferna vill att vi visar oss på kontoret nu när det bubblar i hela organisationen. MEN det ska bli kul att åka till Köpenhamn på onsdag och träffa det gänget där.

Jag måste hitta på nån bra affärsidé så jag kan öppna eget och dra in massa stålar. Ha hahaaha.

Några av mina polare har kommenterat på min blogg, Dom är bosatta i Väsby ahaha, I LOVE YOU ,,,ändå liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela