Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Träningssöndag

Publicerad 2008-06-16 14:57:06 i Allmänt

Söndag vaknade barnen ganska sent. Skönt. Sen var det Mathiasdag så vid 9 åkte dom och jag åkte till gymmet. Körde lite maskiner och simmade. Vaknade till bra men deckade rätt när jag kom hem, fast först dammsög jag och torka golven. Just det, Aminakalas, åkte in igen när affärerna hade öppnat och köpte present. Jag tycker söndagar är jobbiga när affärerna inte öppnar förens typ 12. Men när jag kom hem var det soffan och Anne på Grönkulla, fast jag somnade nog lite. Sen var det kalas nere vid Årstaliden. Massor med tårtor, snygga var dom. Kul att träffa lite folk och barnen hade skattjakt i skogen. Det var förfärligt blåsigt dock. Oj vi kom hem seeent, 19.30 MARS I SÄNG. Kalle somnade ganska snabbt, men propellerlisa kom inte till ro. Hon fick helt enkelt titta lite på Drömmarnas Tid. Sen var vi ju hungriga, spagetti med ketchup och ost 21.30, VART TOG MIN EGENTID VÄGEN? Jo den försvann. Men gott var det och ganska trevligt med Lisa. Hahah, hon snackar och snackar som att hon måste passa på när hon inte har Kalle som snackar bredvid hela tiden. Hon deckade 22. Då läste jag lite. ÅÅÅÅ jag skulle ha sovit i stället men jag kunde inte låta bli. Trött i mössan.

Jag är öm i musklerna, mer träning. Amina är bortrest när Kalle ska ha kalas, men han vill ha iallfall,,, ATTANS, tänkte slippa aahahaha.,  Konstigt att inte sitta framför datorn på hela helgen. VADÅ BEROENDE ÖÖÖÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela