Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Torsdag före röd dag liksom

Publicerad 2008-06-05 11:10:18 i Allmänt

Solen skiner och det är brandrisk i hela stan, landet, världen typ. Igår kom jag hem från Danmark. Det var ok men man blir sååååå trött av att resa och sååå ont i kroppen. Fötterna var stora som fotbollar och det var miiiiinst 40 grader på flyget hem. Men jag åkte taxi med chefen till flygplatsen. Jag har köpt en bok som jag läste. "Våga flyga" heter den av Lisa Jewell. När jag kom hem åt vi lite mat och sen somnade vi. Kalle gick själv in och la sig i sin säng och sov hela natten där. I morse var jag sååå trött så vi sov till 7.30. Sen åkte jag den låååånga vägen till kontoret.

Idag fyller stoooooora Lisa 33 år. Vi ska ses ett gäng på Medis ikväll och ta några öl. Det ska bli mycket skoj. Min kära far ska ha barnen hos sig till i morgon. Nu vet man då inte om SMSmannen tänker öla på Söder och om man möter honom, så nu ska jag bygga upp mig själv under dagen så jag klarar eventuellt möte med denna. Men bara för att jag förbereder mig kommer han inte vara ute utan vi kommer att råka mötas när jag minst anar och minst är förberedd, alltså SPELA INTE UPP FILMEN INNAN DEN HAR VARIT. Men ack så svårt det kan vara. Inse, vissa saker kan vi inte påverka, bestämma, kontrollera.

I morgon är det sveriges nationaldag, röd dag.Ledig rätt så men jag ska skicka mina rapporter som jag gör varje fredag. Det går rätt snabbt.

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-06-06 07:56:21

hej gumman!!

tack för igår!!:)

snart på g till e-tuna..

rings sen

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela