Jenn Jempa Jennini,,,,,,

STOOOORA Lisa

Publicerad 2008-06-02 10:21:56 i Polare

Jag har en väldigt blond kompis som heter Lisa. Vi bor nästan grannar. Det är mycket trevligt. Hon tillhör mitt Tyresötjejgäng.Vi hängde och slängde från Nyboda och framåt. Jag är äldre än dom tjejerna.Vi har haft mycket kul ihop. Mycket festa och sånt genom åren. Sen 2000 tappade vi kontakten och hördes inte på typ 7 år eller vad det kan vara. Sen hittade vi varann igen och nu är vi på g som vanligt. Mycket har hänt under åren och Lisa är nästan den enda som inte har barn, (FRIHET). Däremot har hon en LÅÅÅÅNG rödhårig Dave. Han tycker jag om. Han är min kompis för att inte tala om Kalle och Lisas polare. När Dave och Lisa kommer kan jag och Lisa sitta själva i köket flera timmar och han lattjar med barnen helt vilt. Hahah det är jättekul. För några veckor sen var jag barnledig en söndag. Då åkte Lisa och jag till Tyresö och fikade först hos hennes föräldrar och sen hos hennes bror. Det var mycket trevligt. Lisa jobbar på Telia, det har hon gjort sen hon gick ut gymnasiet. Hennes mamma jobbade på Telia också men nu är hon pensionär och här hemma och njuter av sitt fina nya kök.

Lisa brukar komma hem till oss och käka och dricka öl och grilla och vi brukar hänga när jag är barnledig.Det är bra att hon bor så nära. Dave bor i Solna,(ÄN SÅ LÄNGE JA) Ha ha han heter DAVID men jag och Lisa säger alltid DAVE.

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2008-06-02 13:07:58

:-) hihi

jag brukar oxå faktisk säga David:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela