Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Städning går fort om man är flera

Publicerad 2008-06-11 09:48:13 i Allmänt

Ok Sverige vann sin första match. Nej jag såg inte matchen men jag och Kalle kolla på nyhterna i morse. Maaaaaaama sveriget vann sveriget vann. Hahahha ta bort "t" i slutet unge. MEN det var inte det roliga som hände igår. det roliga som hände igår var att vi STÄDADE tillsammans och det var så bra. Städmusik valde Kalle, maaaama den där BAD BAD, UNGEN ÄR KLOCKREN. Så det var Michael Jackson på högsta volym och städningen gick av bara farten, fort gick det och rent blev det.  Rena blev dom igår också och luktade hallon, jag vet, dom har hallonshampoo. Lisa hade sovit EN TIMME på dagis, det är hon för stor för så hon lekte propeller över en timme i sängen innan hon somnade. Jag tror nästan jag somnade före henne. HJÄLP. Ok sov max 30 minuter på dagen shit.

Jag vill ha nya kläder. Jag har maaaasor med kläder, men inga liksom roliga. Eller man kanske måste bara se hur man kan mixa ihop dom så det blir lite annurlunda varje dag. Idag har jag träningsvila för jag körde simmning hårt både måndag och tisdag, men i morgon smäller det igen. I morgon är det utvecklingssamtal på dagis med Lisa. Ja hon har utvecklats, bra va. Igår var jag eeeego och gick och simma istället för att köra föräldrarfika på dagis. Jag har aldrig typ missat det förut men jag hade sååå ont i ryggen igår så jag behövde verkligen köra några längder.

Det regnar i Norrort, men det är ok. Jag har matlåda så jag behöver inte gå ut på flera timmar,,,,, syrebrist i hjärnan är ett fakum.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela