Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Ronny är sjökapten

Publicerad 2008-06-12 15:11:53 i Polare

Alla som har en bästis som är sjökapten räcker upp en hand,,,, ha min hand är bäst. Det är inte så vanligt yrke nämligen. Men jag har en bästis som är värsta sjökapten och uppvuxen i skärgården,,, båtskärgården Runmarö, kommer inte dit eller därifrån utan båt. Givet att han är kapten.

Jag lärde känna Ronny genom en kille jag hade för,,, HUNDRA år sen. Magnus Andersen. Men vi har dumpat honom nu så nu är det Ronny och jag dom regerar. Ronny är snällast i världen mot mig och hjälper mig och tar hand om mig. Han är gift med trevliga Helen och har två grabbar Kalle och Oskar. JAAAAAA jag vet varför döper han sin son till samma som min.,,, OFFER. Min hette först för han är äldre än Ronnys Kalle,, HA DÄR SATT DEN.

Förut var Ronny ute och körde lyxkryssare i Karibien. Då var han borta 6 månader i taget, det tyckte jag var helt kass, trist, värdelöst. Nu är han hemma och jobbar, mycket bra, jag är mycket nöjd.

Det jobbiga med Ronny är att han kör motorhoj och det tycker jag är omoget, dumt, löjligt, iqbefriat och allt negativt man kan säga om den saken.


Ronny vill bara att jag ska må bra och ha det bra så han vill INTE att iqbefriade killar ska vara i mitt liv hahahaha. Sött va,,, liiite.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela