Jenn Jempa Jennini,,,,,,

ojojoj, fast rätt ok ändå man får styra upp

Publicerad 2008-06-10 11:42:25 i Allmänt

Alltså, när jag tänkte blogga i går kväll funkade inte internet hemma. JAG BLIR GAAAALEN. Jag pallar iiiiinte. Ok, jag var trött så jag gick och la mig. Sen vaknade jag och kollade på klockan 9.15 SHIT, konstigt varför har inte barnen vaknat. Jag bara oooo hur ska det här gå, nu är jag assen och hinner inte träna, barnen sooooover så sent. Sen kollade jag ut, lite mörkt nu kollar jag på mobilklockan 21.20, VA STRANGE. ÅÅÅÅÅÅ nu haaaajar jag ju, det är 21 på kvällen, jag har somnat och vaknat en timme senare och trodde det var värsta morgonen. NEEEJ vadå stressad för att passa tider HEEEELA TIDEN. Oj, jag somnade faktiskt om.

Kom till pendeln i morse, mycket trevlig resa från dagis för jag träffade Mia, snack snack,,,, PENDELN GÅR INTE. Men för i HEEEEEEEELSICKE. Jag betalar 690 spänn, för att ringa Per och gnälla, JAG HAR SÅÅÅÅN BRA POLARE, HAN HETER PER. På tisdagar åker han till Uppsala, mycket bra jag är mycket nöjd. Åkte till Hotel Malmen och väntade på PEEEER den duktiga killen som ska till Uppsala. Det roliga, braiga, underbara med detta är att UPPSALA LIGGER PÅ VÄGEN TILL MITT KONTOR. Mycket bra, jag är mycket nöjd. Hm, kan han köra mig varje dag eller,,, det var kul och soft. TACK PER.


Lisas pappa ligger på sjukan, vi ger honom en tanke. Tänktänk, krya på dig.


Det regna lite i morse, ganska skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela