Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Måndag i Juni

Publicerad 2008-06-09 11:04:34 i Allmänt

Jaha då var det måndag igen. Igår sov jag till 11 på dagen. Fattar ni eller. Halva dagen sov jag bort, men det gjorde inget, det var liksom hela pointen med att vara lite barnledig så jag kunde soooova och soooov gjorde jag. Sen åkte jag till Slussen och mötte barnen och pappa. När vi kom hem lekte dom ute hela resten av dagen. Jag var jättetrött igår, är inte van att sova så länge haha.

På söndagkväll klockan typ 20 är det en serie på kanal9. Jag tittar ju sällan på tv, men den här gillar jag. Den heter "Drömmarnas tid" jag vet det låter heeeelt löjligt men det är den inte. Den utspelar sig på typ 50 talet tror jag om en vit familj och en svart familj. Den är liksom mysig på nåt sätt. Sen läste jag ut min bok igår och den var ju soft så det var lite trist att den tog slut. Måste till pocketshop och spåna igen.

Dagis är stängt idag så Mathias är hemma med Kalle och Lisa. Det är hans måndag idag.

Nu har jag inte tränat på över en vecka, det märks mycket väl på ryggen och tröttheten. Jag är trööööt men när jag tränar blir jag piggare. Jag hatar att vara trött, det är så segt.

Om man har fokus på fel saker måste man styra om sig själv till nya fokusl. Det har jag gjort, det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela