Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Mä konstigt,,,,,

Publicerad 2008-06-19 16:53:46 i Allmänt

Förkyldningen känndes bara på förmiddagen, sen kom den enorma tröttheten tillbaka, fan också. MEN jag har storhandlat, skönt när det är gjort. Det var inte bara jag på Citygross MEN fakstiskt inte så långa köer. Kom i grevens  tid för när jag var klar och kom ut på parkeringen var det kaos typ .

Ok,,jobbade lite,,, fixade lite, inte mycket städning.

KLIPPTE TOPPARNA ÄNTLIGEN. Mina toppar var såååå torra och slitna då jag kunde nästan inte borsta. Måste lära mig klippa lite oftare. Hur som helst fixade hon håret lite efter så nu får det banne mig inte regna ikväll när Pelle och jag ska bärsa på Medis. Det ser mulet ut,,, kass. Trött som fan är jag också. SPELA INTE UPP FILMEN I FÖRVÄG,,, fan tänk om smsmannen är ute, då ruttnar jag. Vill verkligen inte träffa honom igen.

Langa är i Joburg, fattar han att han ska köpa bille till stockholm eller?? Man undrar hur mycket han hajar den. hahaha.

Pappa har tagit sina barnbarn till midsommar på Runmarö och barnen kommer hem lördag. Jag ska sova hela jäkla dagen i morgon om nån undrar.

Nu har jag käkat makaronilåda i två dagar, VARFÖR FINNS DET DÅ FORTFARANDE KVAR. My god.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela