Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Lisa vill flytta hemifrån men inte själv,,,,,whatever

Publicerad 2008-06-18 14:13:30 i Allmänt

Igår sa Lisa 3 år :"mamma jag vill flytta hemifrån"
Jag: vill du
Lisa: ja med dig

VÄNTA HÄR LITE NU,,,, flytta hemifrån betyder EJ PROPELLER I MAMMAS SÄNG. Okej, hon hajar inte riktigt, whatever.

Idag hade jag utvecklingssamtal på dagis. Lisa är en go kaxig unge typ. Okej, jag hajar,,, hemma med.

Nu vill jag bli pigg. Jag har inte orkat träna sen i söndags, men då körde jag hårt. Både gym och sim.

Snart är det midsommar och jag har noll planer, kanske man skulle hyra lite filmer. Barnen ska ju til lRunmarö. Jag pallar inte åka dit och häcka. Blir bara jobbigt om det regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela