Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Kul med jobb,,,,,,,,,,,,

Publicerad 2008-06-12 14:53:57 i Allmänt

Alltså om man är arbetslös en längre tid tröttnar man nog. Också ballar självkänslan och självförtroendet ut lite eftersom man inte är behövd eller nån bryr sig om man går upp på morgonen eller inte. Så man ska väl vara glad för att man har ett jobb. Speciellt som man har "fast anställning" för då är man lite mer,,,, hur ska jag säga,,, säkrad liksom. OM man inte jobbar på Manpower och vill gå ner i tid för dom har inga uppdrag som inte är heltid, ask me I know.

Hur som helst är det inte alls kul att åka till jobbet när man inte har nåt att göra, typ åka dit för att sitta av tiden för att det ska "se bra ut". Jag blir såååååå trött när jag har läst aftonbladet hundra gånger typ, speciellt om jag får Spyware och skit på datorn. Idag har jag inte haft nååååågot att göra på heeeeela dagen. Jag väntar på ett mail från UK men det kommer ju inte. SEEEEGT. Man får ju bara ont i rygg och axlar av att sitta här och glo på skärmen. UK waaaake waaake up liksom.

I morse tog vi sovmorgon för jag skulle ha utvecklingssamtal på dagis 9 men det blev inget men det var skönt att få sova lite. Idag ska mina barn vara med sin far efter dagis. Skönt att slippa hämta, jag ska swimma i stället. Swim swim liksom. Mitt hår är helt tovvigt, måste klippa men har faktiskt inte tiiiiid.Okej jag har tid på söndag, men då är det ju stäääängt. Kass. Min polare Dennis säger att han inte har tid att läsa min blogg. Vilken nööööörd.

Kommentarer

Postat av: Tycoanna

Publicerad 2008-06-12 22:05:25

Jag har tid... ibland i alla fall...!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela