Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Kropp och hjärna bör sammarbeta eller,,,,,,,,

Publicerad 2008-06-17 22:48:03 i Allmänt

Jag är såååå himmmmla trött i kroppen och hjärnan. Jag vet baske mig inte varför. Det kan inte "bara" vara resorna till jobbet för jag har varit helt slut sen i fredags nu. Det känns liskom som kroppen och hjärnan inte är helt synkade för dom orkar inte sammarbeta just nu. Samtidigt har ett lugn bättat in mig utifrån så jag har hur mycket tålamod som helst med barnen och hetsar inte i säng eller så utan leker och tar det lite lugnt. Ignorerar alla sekunder man ska jaga hela tiden.

I morse var Kalle på 5 årskontroll. Det gick bra, Han väger snart 14 kilo och nu är det inte många millimeter till 1 hel meter. Hahhhaha lilla Brallekalle, helt liten. Efter dagis lekte vi i parken lite och sen åkte vi till Ringen och köpte 3 fina krukor på rea och 3 blommor. Käk när vi kom hem, det blev lite sent och sen blomplantering och MARS I SÄNG. Lisa har kommit in i proppelerperiod i sängen. Kul NOT. Snacka om myror i blöjan. Hon funderar och pratar mycket vilket i och för sig är trevligt, men måste det ske 21.30 på kvällarna när man faktiskt behöver sova. Okej, jag vet att det går över, men det är lite jobbigt just när det varar.

Jag har så ont i nacken och liksom ryggen. Jag började nästan själv bli proppeller när hon hade somnat. Det är då man går upp och dricker nåt lugnande te och tar en voltaren typ,,, OCH BLOGGAR.

Snyggt med nya fina krukor i sovrummet. Kalle och Lisa vill åka till Mallorca nu. Men först kalasfest 5 juli 14.30 VÄLKOMNA ALLA SOM VILL.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela