Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Käk

Publicerad 2008-06-27 15:30:23 i Allmänt

Shit jag åt fööör mycket till lunch. Det har öppnat ett nytt ställer i Infra City, GOOOOOD buffe, bara för att man KAN käka hur mycket som helst, behöver man ju inte käka tills man mår ILLA. Fan va omoget. Och denna omogenhet ska jag nu lida av resten av dagen eller???? Blääää va mätt jag eeee.

Solglajorna pajade i morse. Jag ruttnar, måste shoppa nya nu, mina ögon är känsliga små stackare. KLEEEEN ELLER???? Nja lite kanske, ÄR DET NÅN SOM HAR PROBLEMS MED DET ELLLLLLER?? Hhhahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela