Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Junimåndag

Publicerad 2008-06-16 15:09:02 i Allmänt

Guuuuud va trött jag är idag. I kroppen i själen, i skallen, överallt. Jag tycker det är segt att vara så låååg liksom. Hur som helst, trevlig luuuuunch. Åt med lite Tycofolk. Dom har man inte träffat på många år. Kul kul, hade gjort om lite på kontoret. NÄR FÅR MAN LAKTOSFRITT PÅ RESTAURANGERNA???? Langa tog sig till internet cafet idag, 6 mail på väldigt kort tid, hahaha. Kan han komma hit ellllller??? Nåja det blir nog bra med det lilla south africa. SANDSTONE HAHAHA. Natursten för er som inte hajar.

Vädret är liiite växlande just nu. Mulet, blåsigt, regnet liksom hänger. Än så länge ja,,, vi får väl se.

Försöker byta dagis till hösten. Lite närmare skulle vara skönt. Men hoppsan,,,, typ alla dagis i Årsta har blivit privatägda. Vad gör det?? JO det är inte samma kösystem då verkar det som. Seeegt.

Hela min kropp skriker SOOOOV. Okej farsan ringde idag, tänkte ta Kalle och Lisa till landet torsdag till typ lördag. OCH VAD SKA JAG GÖRA DÅ? För jag tänker inte häcka på Runmarö på midsommar,,, DÄR GÅR GRÄNSEN. Hm,,, träning och Anne på Grönkulla kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela