Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Jonas Svensson liksom

Publicerad 2008-06-12 15:01:01 i Polare

När jag var 10 år åkte jag och min far och min farmor på semester till Rumänien. Det var kul,,, kommer inte ihåg jättemycket men klart kul.

En dag skulle vi åka båt på Donaudeltat, inte vet jag hur det stavas men whatever. PÅ denna bååååt, var Jooooonas och hans mamma och hans syrra Malin. Jag och Jonas är lika gammla så vi lekte förståss. Sen hade vi kontakt när vi kom hem också. Han bodde då i Kungsör och jag var där och hälsade på. Vissa perioder har vi liksom tappat kontakt lite men han har alltid letat upp mig igen, (inte bara jag som är stalker tack för den). När vi var lite äldre flyttde Jonas till Nacka och då var det ju lättare att ses liksom. Vi har liksom aldrig varit "ihop" men alltid bra polare. Jag gillar Jonas, han är snäll har snäll mamma och hjälper mig med datorn när den inte gör som jag vill.

Jonas har en FRU, japp han gick och gifte sig (tro inte jag fick vara med på bröllopet, men jag surar inte för det). FRUUUUN heter Anna, dom har varit gifta i flera år och jag har varit i deras villa i Sollentuna men HON har aldrig varit hemma. Jag har inte sett denna FRUUUU förens i mars när Lisa fyllde 3 dååå visade hon sig. Vi har pratat i telefon men det är ju inte samma sak. Killen hinner gifta sig, får barn innan jag får träffa the one liskom. INTE OKEJ men okej,, för den här gången. Iallafalla var det mycket trevligt att dom kom på kalaset för Anna som hon heter är mycket trevlig. Sonen heter Samuel och vi får hoppas han inte blir galen som sin far. JONAS. I LOVE YOU hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela