Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Japp helgen gick fort,,,

Publicerad 2008-06-30 10:08:44 i Allmänt

Alltså, jag brukar inte ha något emot måndagar faktiskt, men denna omgång tycker jag helgen gick hemskt fort ärligt talat. 

I morse var det blött och lite regnit. Trööööt var jag, klockan ringde 6.15 men jag gick upp 6.50 shit. Men om man inte tränar på morgonen och INTE åker till Norrort så behöver man faktiskt inte stressa så hiiiiimla mycket. Kalle och Lisa satte på sig regnkläder och hojade till dagis. Morgonteet var ett faktum.

Kom hem, lyxade till mig med 3 frächa frallor på Ica, SOM ATT JAG HAR RÅD DENNA MÅNAD. Betalade räkningarna igår. Resultatet= KLAR ÖVERVÄGNING OM MAN PALLAR NUDLAR MASSOR MED DAGAR.

Okej, kom hem, hade massor med jobbenergi, så jag körde ett jobbpass och fick massor gjort på himmla kort tid. Jag är grym.

Hmmm vad ska man ha för färg på naglarna nu då?????

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela