Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Helgen lider mot sitt sluuuuut

Publicerad 2008-06-29 13:14:32 i Allmänt

I fredags åkte jag till jobbet en snabbis trodde jag men det blev massor att göra så jag var kvar rätt länge. När jag kom hem deckade jag totalt men det var inte läge för Lisa och Dave kom och grilla. Så klart jag vakna till. Pappa hämtade barnen så han kom med dom på kvällen. Bia och Dave ritade hundar och klippte ut. Vi höll på rätt länge och barnen somnade direkt vid 22.30. Lördag var rätt lugn, jag var trött i kroppen och vi var hemma och lekte och städade. Mamma kom över en sväng men jag var ju för trött.

På kvällen var vi inne hos grannen och grilla och det var mycket trevligt. Hem vid 22, då skulle Bia ha pannkakor,,, BRA SOM JAG ÄR, stekte jag en pankis och Kalle värmde upp nåt jag hade i kylen. Sen deckade Bia innan vi hann läsa saga.

Ha dom sov till nästan 9 på söndagen. Mathiasdag och jag hojade till gymmet, körde mina maskiner och hojade runt Årstaviken,,, jag kommer ha sååå ONT I BAKEN i morgon hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela