Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Egentid försvann

Publicerad 2008-06-03 09:55:07 i Allmänt

Alltså igår tänkte jag blogga när barnen hade somnat, men jag somnade också. Så blir det. När detta fenomen händer försvinner min egentid på hemmaplan och det kan vara stressande eller bara himmla skönt att få sova.Denna gång var det helt nödvändigt för jag var helt trött. När jag hade hämtat Kalle och Lisa på dagis gick vi och köpte glass och sen hem och åt lite middag. Sen var Lisa ute och hojade och hojade. Duktig som jag var hängde jag ute med henne istället för att städa som annars man lätt gör. Vårkvällen var toppen och sen badade dom och jag klippte topparna på Lisa. Det braiga med Lisas hår är att det är rätt lockigt så man ser inte så noga om det är lite snett klippt. Jag är mycket nöjd.Sen läste vi en kort saga och sen somnade dom faktiskt. Och jag me.Men ack va trött jag var i morse.Jag bara orkade inte. Jag stängde av the alarm och sov vidare.Sen började gänget vakna vid 7.15 så då gick vi upp.Idag måste jag växla pengar för jag ska till Danmark i morgon,Mathias är ledig denna vecka så han ska hämta barnen idag och öva hoj utan stödhjul.Mycket bra.

Igår opererade Mathias in en antabusstav i magen. Det var ett år sen sist så nu har vi honom nykter ett år till. Jag är mycket nöjd.

Det var seeeegt till jobbet idag.Och attans ont i ryggen har jag. Men det ska bli kul att åka till Danmark i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela