Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Den röda dagen

Publicerad 2008-06-06 22:07:44 i Allmänt

Flaggor på bussarna såg vi idag. Sveriges nationaldag och en bra, lugn hemmadag med barnen. Det var cykling och bad och glassätning. Jag var rätt trött idag och har hällt i mig ett antal coca cola. Det var mycket trevligt igår. Medis koka och jag gjorde en avstickare till Patricia där mitt Strålforsgäng satt. Det var mycket kul att träffa dom. Dom är sååå coola. I like. Sen var det Skatteskrapan med Dave och Lisa och sen skulle jag gå hem. Men det var någon som tyckte annat och när jag sa nej och gick hände något helt oväntat. Jag blev "puffad" och tappade balansen totalt. Smack ner i backen AJJJ, BLOOOD. Ringde Dave och Lisa som var kvar i skrapan och vi åkte hem. Summan av kardemumman, spräckt underläpp, sår på båda knäna och panna och näsa PLUSS stukad fot. KUL att hämta barnen i morse, och möta farsan. Jag såg inte klok ut. Ont gör det också. IRRI. Jag som tänkte gå ut en väng i morgon lördag också men jag tror jag hoppar det. Håller mig nog hemma och försöker få lite ordning här.

Middag: JAG GJORDE HEMMAGJORD POTATISGRATÄNG. Jag har baske mig aldrig gjort det förut. Det blev gott och så lite marinerad fläskfilé på det, det blev helt gott.

Jag har hittat en rätt billig biljett från Sydafrika hit. Kan han komma eller!????!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela