Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Coola Lotta

Publicerad 2008-06-03 18:25:26 i Polare

Jag har en polare på Tyresö som heter Lotta. Hon tillhör det här Tjejgänget. Jag lärde känna henne i Nyboda. Hon är hur cool som helst. När vi gick i plugget var hon typ aldrig med ute och festa och så. Faktiskt satt hon inne ett helt år och glodde på tv. Men vi var där och hälsade på i bland. Man undrade lite vad det skulle bli av lilla Lotta. Men se och häpna hon var den som stadga sig först och fick barn först typ. Hon är tillsammans med Emilo som är italienare och måååånga år äldre än henne, 10 tror jag faktiskt. Dom har varit ihop typ 12 år, det är såå coolt. Dom har två barn och en hund och bor i radhus på Tyresö. Den senaste tiden har vi haft lite tjejträffar och Lotta och jag vill STUFFA, Och vi STUFFAR. Gärna heeeela natten. Jag diggar Lotta skarpt, hon är ascool.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela