Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Biafia sjuk i feber idag

Publicerad 2008-06-23 21:39:32 i Allmänt

Jag missade "Drömmarnas tid" igår kväll. Jag orkade inte och Lisa hade inte somnat när det började. Allvarligt talat, hon har inte somnat före 21 en enda kväll på snart två veckor. DET GÅR INTE. Okej det går men det är jävligt jobbigt för jag behöver andas mellan dom somnar och jag somnar. ANDAS= en kopp te, plocka undan lite, bara samla mig i tystnaden så att det blir liksom ett brejk. Annars går allt i ett i ett.

I morse hade Bia 39,3 i feber. Jag ringde Mathias. Det är hans dag han får ta det. Jag fixade det jag skulle på jobbet och sen kom dom och hämtade mig. Vi åkte en sväng till Barkarby outlook. Har dom inte billigare där och bättre urval kan dom lägga ner. Sen åkte vi till Sickla och käka hamburgare, mycket gott. När vi kom hem hade Bia 38.3, det artar sig. Men imorgon ska jag vara hemma. Kalle fick nytt skärp idag så han vill till dagis i morgon. Vad nu skärpet har med dagis att göra, I DONT KNOW.

I helgen får vi hem pianot, Jo ska flytta och har inte plats med det,,, vadå flytta? Rykten går att hon ska flytta till villa, HUR I HELSICKE HAR MAN DÅ INTE PLATS FÖR ETT LITET PIANO???? I WONDER MAN. Jag ska ha det under trappan, PERFECTUS HAJAR NI VÄL. Pling pling,,, oj vi ville ju inte bli vräkta, får kanske sätta lås på det där plingandet hahha.

Vädret är lite strange, sol, regn mulet. Jaja,, whatever, Det blir liksom whatever när man har garderat sig med en vecka på MALLORCA. Shit va kul. Och sen blir det nog Gotland. Har baske mig inte tid med Lesotho. Sorry borry. Hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela