Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Barnfri lördagkväll

Publicerad 2008-06-07 23:37:41 i Allmänt

Man behöver alltså inte gå ut och festa bara för att man är barnledig. Jag har varit helt duktig. Städat övervåning OCH fixat i klädkammaren. Tagit ut alla ouppackade kartonger. Satt i hop hyllan och packat upp massor med böcker. Det var mycket skönt att få det gjort, jobbigt var det och hur blir jag nu av med alla kartonger???? Det var mycket skönt med en låååång dusch sen och sen kom Lisa över och bärsa lite och kollade på kort och körde gamla bra låtar. Mycket bra. Alltså va skönt det ska bli och lägga sig i nytvättade lakan och sen gå upp i morgon och vara pigg och träna innan barnen kommer hem. Lisas Dave är på svensexa hahahha snygg form han lär vara i när han rullar in i natt. Det är mörkt ute och inte var det så varmt på kvällen hellre. Jag är hungrig men vem vill laga mat miss i nassen,,,, inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela