Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Barnfri - laddning av batterierna

Publicerad 2008-06-07 15:00:09 i Allmänt

Barnen somnade ganska tidigt igår efter en lång varm dag. Själv kunde jag förstås inte somna när det väl blev tyst så jag städade lite och läste. I morse vaknade Lisa klockan 6. Det är liiiite  tidigt tycker jag. Men hon låg kvar till 7.30 och då gick hon och Kalle upp. Jag kom efter vid 8. Solig och varm dag. Lisa kom och körde morgonkaffe och melon och jordgubbar. Det var gott. Sen vid 13 kom Mathias och körde barnen till Stavsnäs. Dom ska vara på Runmarö med morfar till i morgon. Ojoj, barnledig, vad hittar man på då. Jag oljade in trämöbler på gräsplätten, vuxenpoäng tack. Sen försökte jag fixa till min dator som har fått skit i sig. Jag blir tokig, TUR att man har Jonas som är lite jag på vad man ska göra. Skulle behöva städa undan och rensa i klädkammaren och få upp alla mina saker sen flytten. Det går seeegt med det. Varmt är det också. Ser fortfarande knäpp ut. Läppen gör ondast men den håller på att läka nu.Mina naglar pajar, det är iiiiiinte bra. Eller bra och bra men det är fult när dom är rasiga. Jag vill ha fina hela lagom långa naglar.

Tiden går på nåt sätt himmla fort när man har så mycket man vill hinna med. Jag vet baske mig inte vart jag ska börja hahaha. Nu har barnen dock varit borta 2 timmar redan och man känner att batterierna börjar bli ok laddade igen. hahaha Tänk att man måste laddas ibland. Hahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela