Jenn Jempa Jennini,,,,,,

,,,,,and what a day

Publicerad 2008-06-26 22:59:08 i Allmänt

Oj vilken dag. Jobbade hemifrån idag och fick lagom mycket gjort. Det jag skulle, toppklass. Städade, DET FINNS INGET SLUT PÅ ELENDET, VARFÖR HAR VI SÅ MYCKET GREJER PRECIS ÖVERALLT??? Ja, det kan man undra, men va skönt när det inte ligger grejer på golvet och dammsugningen är klar.

GOOOD pastasallad på Javasavi med Sofia. TACK FÖR MATEN DENNIS, DU ÄR GRYM.

Hem jobba lite till, kul när man orkar och kan gå upp och röra på sig lite och göra vettiga saker samtidigt. ¨

På eftermiddagen kom pianot. DET STÅR PERFEKT UNDER TRAPPAN. Helt grymt. Hurrahurrahurra. Mötte Lisa och sjuka Dave utanför när pianoflyttarna kom. Dave har sovit i flera dygn, sjuk, klen whatever. Skönt att se att han pallade gå dom få metrarna till Ica,,, eller svimmade han där kanske, I dont know.

Sagoläsning för gänget. SOOOV LIIISA LIIIIG SITIIIIIILLLLLLLL,,,, ok efter ca en timme deckade hon, JAG BLIR TOKIG. Där tog min energi för dagen slut. Jag gjorde det man IIIIIINTE ska göra, trotsade. Gick upp och glodde lite på tv. NÄR SKA JAG INSE ATT JAG INTE ÄR NÅN DURACELLKANIN TRO?!?!?!?

Imorgon är det dags att betala räkningar,, ÅÅÅÅÅÅNGEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela