Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Alex S my mate

Publicerad 2008-06-26 23:06:07 i Polare

När jag gick i 4,5 och 6an i Södermalmsskolan gick vi 4or 5or och 6or i samma klass. Så när jag gick i 6an måste det vara hade jag en liten tanig bänkkamrat bredvid mig. Vi hade små lådor under bänkarna där vi hade pennor och sudd och sånt. Den här taaaaniga lilla rackaren tejpade nålar uppåt liksom där man öppnar lådan. Resultat= den som försöker LÅÅÅNA sudd river och sticker sig på nålar. VILKEN IDIOTIDE. Okej, liiiite svårt att fatta att denna taniga rackaren är nu huuuur lång och ståtlig som helst, Vältränad och lång och jag tror faktiskt att han har blivit utsedd till Sveriges sexigaste man ett antal gånger. MEEEN hur som helst, när vi var bänkkamrater då, så hade jag KONSTANT nålmärken på fingrarna. FÅR MAN INTE LÅNA SUDDET ELLER VAAAA. Under denna tid spelade han in filmen "Åke och hans värld" (oj oj är jag på rätt årtal nu, vet fan inte) Okej men bänkisar var vi och vi har inte setts så mycket sen. JOOOO en gång i T-banan, det var som en film, han kom ut ur vagnen och jag gick på och han bara.... Jennnnny och jag bara tjjjja,.... och så stängdes dörrarna,,, OCH TYP 1O ÅR SENARE, tja på facebook. KUUUL

Alex,,,när ska vi ta en öl och snacka livet?! PUUUUUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela