Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Shit,,, new day man

Publicerad 2008-07-10 10:43:19 i Allmänt

GOOOOODEN MORGEN ALLA NI ROLIGA MÄNNISKOR

Shit shit shit jag vakna 9.30, satans sent, det har jag IIIIINTE tid med. Men va skönt att vakna lite utvilad och av sig själv.

Jaha,,, dagens att göra lista:

Banken
Växla pengar
Hitta svarta bh som ligger nånstans
lämna igen jobbig tröja på HM,
Bröllopspresent till Julia
Ta undan tvätt
gå ner 10 kilo runt mage och höft
fixa bromsen på hojen
hämta barn vid slussen

Ok jag hajar att allt inte verkar helt realistiskt. I ett helt år, varje dag, nu ska jag träna som en dåre så det går bort, NU HAR ÅRET GÅTT OCH DET ÄR INTE BORTA. VARFÖR SVARAR INTE KROPPEN PÅ TRÄNING???????????





Kommentarer

Postat av: MAMMA . JESSICA

Publicerad 2008-07-10 10:54:34

Haha! :o)

Jag hatar dessa små kalla fötter som gosar in sig på mina ben :o) Men när dom väl blivit varma är det rätt skönt =)

Postat av: Ann

Publicerad 2008-07-10 10:59:02

PÅ det viset är ju att vara ensam ganska fiffigt...då har man ju bara sej själv att rådfråga..

Postat av: N I C O L E

Publicerad 2008-07-10 11:17:19

Ahha okeej, hur gamla är dina barn?

Postat av: Ann

Publicerad 2008-07-10 11:30:35

Tack! Japps i åldrarna 10-19 år så det finns alltid något att göra:))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela