Jenn Jempa Jennini,,,,,,

oooooo FREDAG OOOOOOO inget dagis på 4 weeeks

Publicerad 2008-07-04 23:26:27 i Allmänt

Tjoho, nu är det inget dagis på 4 veckor. OOOOO bussarna går, vi får väl se hur länge det varar, jag är skeptisk. Klockan är 23,21 fredagkväll,,,, WHY WHY är jag awake. Joooo för jag har städat lite OVANLIGT VA. I morgon kommer MINA VÄNNER, ELITEN LIKSOM hit och det ska bli trevligt. Kalles bästa polare (enligt han själv) kommer. VÄLKOMNA DAAAAVE OCH PATRIK. Hohoh tjo, Kalaset är i sitt esse, grabbarna boys kommer, mycket bra jag är mycket nöjd.

Plaskade lite i Vättersparken efter dagis, det var OOOOOO HOT HOT IDAG, VAAARMT.

Jag fick goooood nyttig lunch av Lisa idag. Hon kom hit och dukade upp och fixade, mycket bra, jag är mycket nöjd. Jobbar hemifrån Lisa semester,,, SUPER DUPER!

Right har jag nåt mer i skallen som ska ut juuuust nu,,, jävligt ont i ryggen har jag. OOOOVANLIGT NOOOOT.

OOOO nu är klockan 23,25 och der är faktiskt möööörkt ute. Ska banne mig passa på att försöka somna för snart blir det väl ljust igen. VAR ÄR MINA PERSIENNER???? Jaha måste man beställa dom först,,, oooooo my.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela