Jenn Jempa Jennini,,,,,,

OOOOo tystnad i mitt hem

Publicerad 2008-07-07 22:09:39 i Allmänt

Det är tyst, det är stilla, det är blåsigt och regnit ute. Jag sitter och jobbar, vänta här nu,,, där blev det ju feeel i systemet. Hahhha . Tänkte skicka barnen till landet i morgon men Kalle har misstänkt urinvägsinfektion så jag måste ta hand om läget i morgon. Fixa trixa lite jobbgrejer nu så kan jag fixa läkaren i morgon på förmiddagen, lagom klar till UK vaknar,,, (England en timmes skillnad).

Okej, MITT HEM ÄR KAOS. Uppekaos med ren tvätt i määängder, Nerekaos, med efterdyningar av kalas och 5års dag. ÅÅÅ jag måste göra ett RYYYYYCK. Nu eller????? 22 på kvällen,,, zzzzzzzzzz.

VIKTIGT - att vi är friska till lördag när vi ska upp i luften och flyyyyga.

VIKTIGT - att alla tunna sommarkläder är rena och torra på fredag kväll

VIKTIGT - att jag hinner sova några timmar så jag pallar

VIKTIGT - att boka resan till Gotland

VIKTIGT- måste allt vara så viktigt, vad exakt betyder viktigt egentligen VAAAAA`?

Shit jag hinner baske mig inte träna denna vecka, kul det blir flodhästvarning vid poolen när jag anländer på lördag. Shit fan också.

Imorgon kväll blir det bira med tjejorna på söder, SOM ATT MAN BLIR SMALARE AV DET. Svar neeeej speciellt när man sen dricker massa cola dan efter,,, AMATÖR,,,,, jag alltså. Shit.
South Africa har somnat om, lika bra det höll jag på att säga. Jag har inte tid nu iallafall.

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2008-07-07 22:31:41

Svar: Tittade på filmen för min kompis ville så gärna se den, och fick välja på den eller en rysare (vilket jag hatar) :)

Postat av: n

Publicerad 2008-07-08 00:00:20

Bra blogg! :) Läs gärna min blogg också, uppdaterar flera ggr om dagen :) puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela