Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Nattugglor

Publicerad 2008-07-25 00:30:00 i Allmänt

Japp det är vi det, barnen somnade exakt 24 och jag gick sen upp och tänkte få lite jobb gjort. Har lite nya ordrar att fixa till. Hungrig är jag också.

Det tar ett tag innan man varvar ner och landar liksom när man har varit på resa. Det är så mycket nytt och nya intryck och sånt så man är lite virrig när man kommer hem. Barnen var ju helt speedade och var ute och lekte hela kvällen.

Men en tvätt hann jag med,,, hann och hann det måste ju torka också så man har nån stans att hänga nästa.

I morgon kväll kommer Lisa och Dave och grillar. Ska bli kul och trevligt. Sen på lördag är det Lisa och Dave dag igen för Dave och Kalle ska köra ormrace på Skansen. Lisa, Lisa och jag stannar nog utanför. Garanterat jag iallafall.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-07-25 00:53:52

heheh, är galen i bilar ;)

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-07-25 01:07:24

sydligare delarna av Sverige, du då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela