Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Mi cuz Jon

Publicerad 2008-07-01 09:25:45 i Polare

Jag har en kusin som heter Jon, fast vi säger ju Jonta. Han är sååå bra, jag diggar honom skarpt. Det tråkiga är att han tog sitt pick och pack och bosatte sig i Dals Långed. VART FAN LIGGER DET??? En liiiiten liiiiten håla väster åt tror jag. Där bor han i värsta fina huset, lantidyll så man nästan kräks faktskt. Neeeej han bor inte där själv han bor där med sin regering Catarina och deras överhuvud Lo Hugo. Okej vem är vad av dessa två. Lo Hugo är sonen och Catarina är mamman. Mycket bra, jag är mycket nöjd. Det är himmla trevligt när dom hälsar på i stockholm. Jonta är så sööt som försöker få ihop en liten fika,,, egentid med Jenny. I LIKE. Hopppppppppppppas dom flyttar till Stockholm igen.

Jag har inte alls mycket kontakt med dom kussar som bor i stockholm men Jonta och jag mailar ganska ofta. Hahahh måste man bo på var sin sida av Sverige för att haja läget,,, ja tydligen hahaha.

Jonta jag älskar dig du är världens bästa kusse.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela