Jenn Jempa Jennini,,,,,,

Man föds och man dör,,,, eller nåt

Publicerad 2008-07-08 09:21:32 i Allmänt

MIn farfars gamla änka Ulla Monika Vestbro dog i morse klockan 5. Okej, vi är inte helt oförberedda eftersom hon är typ 89 år och slutade äta för över 2 veckor sen. Men ändå blir man lite ,,,, lååååg liksom. Hon var alltid varit jättesnäll mot mig. Hon hade inga egna barn, så pappa och min faster och jag och mina två kusiner var typ den familjen hon hade.

Sist vi var och hälsade på henne, för typ ett år sen, spelade hon piano och hade röd hatt på sig. Hon såg jätterolig ut. Ulla var en gottegris. Hon vräkte i sig bakelser när vi hade med oss det. Hahha det var jätteroligt. Hon njööööt verkligen av att äta massa socker och fett. Bläää. Hahahah.

Okej, hon dog på morgonen den 8 juli. Farfar dog 7 juli för många år sen. Min Magnus Gottlibe dog 7 juli och min son Kalle FÖDDES 7 juli. Sammanfattningen kan ju inte bli annat än att 7 juli är ett lite markerat datum va.

Ok det här var inte så rolig bloggläsning men jag kände lite att jag skulle få ur mig detta. Tack för ordet typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenn

Ensamstående med två barn och har hösten 2012 slutat jobba och börjat plugga på högskola. Har fibromyalgi och försöker göra det bästa av situationen.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela